Outlook agenda 2014 opslaan.

08/02/2015 No Comments Outlook Marisa Kroon

U kunt uw administratie inrichten en bijhouden op een manier die past bij uw onderneming. U moet er wel rekening mee houden dat uw administratie de basis is voor uw aangiften. Als uw administratie niet volledig is en niet binnen een redelijke termijn te controleren is of als u uw administratie niet lang genoeg bewaart, dan kan dat vervelende gevolgen hebben. Houd bij hoeveel uren u aan de onderneming besteedt. Sommige aftrekposten voor de inkomstenbelasting (de zelfstandigenaftrek en de meewerkaftrek) zijn namelijk afhankelijk van het aantal uren dat u aan de onderneming besteedt.

U kunt voor de belastingdienst al deze (week)gegevens met afspraken/uren printen, maar het is natuurlijk veel handiger om dit digitaal op te slaan.
Hoe doet u dat?

Open Microsoft Outlook
1. Klik op “Agenda” links onderaan (Ctrl 2)
2. Klik op het tabblad “Bestand”.
3. Klik op “Agenda opslaan”
4. Benoem het agendabestand (b.v. agenda 2014)
5. Klik op “Meer opties”
5. Vul bij datumbereik – datums opgeven in (1-1-2014 – 31-12-2014)
6. Klik op de knop “OK”
7. Klik op de knop “Opslaan”.